ورود محموله های دارویی آنتی بیوتیک از هند به ایران

بنا به گفته های وبسایت رسمی وزارت بهداشت و به نقل از مجله پزشکی سلام، دیروز یکشنبه سیزدهم آذر ماه 1401 یک محموله جدید 40 تنی شامل آنتی بیوتیک ها از کشور هند و از طریق گمرگ فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد کشور ایران شد.

ورود محموله های دارویی آنتی بیوتیک از هند به ایران
ورود محموله های دارویی آنتی بیوتیک از هند به ایران

بر طبق گفته های پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، محموله 40 تنی آنتی بیوتیک وارد شده به کشور شامل شربت آموکسی سیلین، شربت آموکسی کلاو، سوسپانسیون آنتی بیوتیک، آزیترومایسین صد و دویست و همچنین سفکسیم است.

وی افزود، محموله وارد شده به کشور پس از طی آزمایش های مورد نیاز و شناسه گذاری محصولات در سراسر داروخانه ها و مراکز درمانی کشور توزیع خواهد شد.

محموله دوم نیز روز جمعه وارد کشور خواهد شد. مبدا آن محموله هم کشور هند بوده و شامل 50 تن آنتی بیوتیک است که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور وارد می شود.

آخرین اخبار مربوط به کرونا و همچنین اخبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را میتوانید از مجله پزشکی سلام دنبال نمایید.

منبع خبر

باز نشر شده توسط مجله پزشکی سلام

مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام از سال 1401 کار خود را در زمینه تهیه و انتشار مقالات و اخبار اختصاصی، معتبر و برگزیده پزشکی و سلامتی آغاز نموده است.

پاسخی بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

تازه ترین ها

مقالات ویژه

محبوب ترین ها