کاهش کرونا در کشور، فقط یک شهر ایران در وضعیت نارنجی است

به گزارش مجله پزشکی سلام به نقل از سایت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور: تعداد شهر های با وضعیت نارنجی در کشور به تنها یک عدد رسید.

آخرین وضعیت رنگ بندی شهر های کشور در رابطه با ویروس کرونا
آخرین وضعیت رنگ بندی شهر های کشور در رابطه با ویروس کرونا

در آخرین وضعیت اعلام شده شهر های ایران بر اساس گزارش وزارت بهداشت، هیچ شهر قرمزی وجود نداشته و تنها یک شهر با وضعیت نارنجی، 93 شهرستان در وضعیت زرد و 354 شهرستان در وضعیت آبی و بدون خطر قرار دارند.

معاون وزارت بهداشت دکتر حسین فرشیدی در رابطه با روند کاهش کرونا در کشور گفت: با اینکه آمار مرگ و میر و میزان مبتلایان کرونا در کشور کاهش یافته اما کرونا هنوز تمام نشده و باید همواره آمادگی های لازم را در خصوص این ویروس داشته باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه عوامل متعددی در خصوص پیک های قبلی این ویروس در کشور وجود داشت اما خوشبختانه بخش عمده از جمعیت کشور وکسن کووید19 را تزریق کرده اند و تعداد از بیماران نیز به شکل خفیف و سطحی از این بیماری گذر کرده اند.

دیروز جمعه 15 آذر 1401 نیز یک روز بدون فوتی دیگر در کشور ثبت شد.

مشاهده آمار تعداد مبتلایان کرونا در کشور در روز جمعه پانزدهم آذر ماه.

آخرین اخبار مربوط به کرونا و همچنین اخبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را میتوانید از مجله پزشکی سلام دنبال نمایید.

منبع خبر

باز نشر شده توسط مجله پزشکی سلام

مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام
مجله پزشکی سلام از سال 1401 کار خود را در زمینه تهیه و انتشار مقالات و اخبار اختصاصی، معتبر و برگزیده پزشکی و سلامتی آغاز نموده است.

پاسخی بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

تازه ترین ها

مقالات ویژه

محبوب ترین ها